Medan jag fake rolex alltid kommer att vara glad för nya Rolex-utgåvor

 Medan jag fake rolex alltid kommer att vara glad för nya Rolex-utgåvor, var det lite sorgliga Rolex-nyheter förra veckan: Oyster Perpetual 39 är inte mer. Efter en femårsperiod har den fasats ut ur samlingen, med 41mm Oyster Perpetual som ersätter den. Jag förstår att det är mycket att ha 28mm, 31mm, 34mm, 36mm, 39mm och 41mm OPs. Men varför måste du göra mig så här, Rolex? OP 39 var min personliga favoritklocka i den moderna Rolex-samlingen, och jag känner många samlare som kände på samma sätt. Kronan ger, och kronan tar bort.


I ett vakuum är den nyheten vad den är. Det finns inte så mycket mer att säga - den största OP blev större, och det rolex replica finns nu ett 5 mm hopp från 36 mm till 41 mm. OK. OK. Gå vidare.


Men det som är mest intressant här är att det bara finns en 39 mm sportklocka kvar i hela Rolex-samlingen: Explorer. Air-King har ett liknande fodral som Explorer men vid 40 mm, och OP-fallet vid 41 är inte heller så annorlunda. Kommer Explorer att vara 39 mm långsiktigt eller så småningom svälla i storlek med resten av samlingen? Bara tiden kommer att visa, men rolex kopia jag är officiellt på 39mm Watch 2020 tills vidare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

För några veckor sedan rolex replica

Rolex Daytona 116520 har funnits med oss ​​i över rolex replica

På SIHH 2018 positionerar Cartier Santos-kollektionen fake rolex